CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

dream girl...

dream girl...
cerita kehidupan realiti dan fantasi

Wednesday, October 26, 2011

RINDU

Sesetengah orang tak suka baca blog orang lain yg cerita pasal hidup dia.. Bagi aku depends la pada pemilik blog. Dia ada hak.. Sesetengah orang create blog untuk business, ada yang nk share info dan macam2 lagi la. Bagi aku, blog ni tempat untuk aku menulis apa-apa saja yang aku suka. Kadang nak meluahkan perasaan. Kadang-kadang terasa nak menulis.. nk bercerita... 




Hari ni aku nak cerita pasal kerinduan aku pada seseorang.. dah berkurun lama x jumpa. sebulan seminggu.. lama x? hehe... rindu dah terlampau ni.. tengok gambar kat atas. termenung je aku.. hehe.. aku pun xtau la pe nak buat. dah hari ni rasa rindu tersangat. nak ambik ubat jauh.. kt kedah.. huk3.. dah rindu layan plak lagu jiwang. memang berkarat la..

Tu je aku nak bagitau. yg aku rindu dia sesangat-sesungut dah.. Pape pun kita boleh rindu pada sesiapa pun.. tapi jangan lupa rindu padaNya yang satu..


0 comments: